با وجود اینکه کمتر از دو ساعت به آغاز دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران باقی نمانده تنها حدود 1500 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، درب‌های ورزشگاه غدیر اهواز از ساعت 15 و 30 دقیقه برای ورود تماشاگران باز شده است و تماشاگران آن طور که انتظار می‌رفت تاکنون از این بازی استقبال نداشته‌اند و شاید نزدیک به 1500 نفر در ورزشگاه حضور داشته باشند.
 
ساعت 17 و 10 دقیقه اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس تهران در سکوت کامل وارد ورزشگاه شدند. همچنین بلیت‌فروشی این بازی به صورتی است که بلیت‌ها زیر قیمت واقعی و در مبالغ 4000 و 6000 تومان به فروش می رسند.
 
جایگاه اهدای جام در قسمت شمال غربی ورزشگاه یعنی سمت جایگاه تماشاگران پرسپولیس مستقر شده است تا در صورت رقم خوردن قهرمانی پرسپولیس در این هفته جام به آن‌ها تقدیم شود.
 
اتوبوس حامل اعضای تیم استقلال خوزستان نیز ساعت 17:20 وارد ورزشگاه شد. همچنین در شرایطی که سرپرست ورزشگاه غدیر اهواز روی میز اهدای جامی که پارچه قرمز را در نظر گرفته بود، شهبازی ناظر بازی دستور جمع کردن پارچه قرمز را صادر کرد.
 
تیم داوران و ناظران این دیدار نیز با لباس شخصی ، ساعت 17:25 دقیقه‌ از زمین بازی بازدید کردند و سپس پس از گرفتن یک عکس دست جمعی به سمت رختکن رفتند.
 
بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در ساعت 17:30 در شرایطی که هواداران پرسپولیس یک صدا شعار "شش تایی‌ها " و "فولاد شهر اهواز" را سر می‌دادند برای تمرین وارد زمین شدند. عادل کلاه کج هم که سابقه بازی در پرسپولیس تهران را دارد از سوی تماشاگران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.
/2759/